02 noviembre 2006

Sóc un Ciutadà.


  • Si,sóc un ciutadà i en conseqüéncia he votat a Ciutadans.
  • Em considero,per la meva història vital,ciutadà de Catalunya i d´Espanya.
  • Estic fart de veure com els polítics fan i desfan només vetllant pels seus interessos i no pels del païs.Pel que fà al meu vot,ara per ara,s´ha acabat la confiança en ells.
  • Me atrae el compromiso del partido Ciutadans para dejar de perder el tiempo en política con enfrentamientos que lo único que hacen es tejer cortinas de humo que no dejan ver los problemas reales de nuestra sociedad.
  • Evidentemente que tienen mi voto siempre que sus politicas sean las de trabajar por mejorar el papel de Catalunya en España y Europa.Si entran en guerras de idiomas,banderas y demás,perderán dicho voto.Punto.
  • Crec en una Catalunya forta a Espanya/Europa/Planeta Terra.El nacionalisme mai és un pas endevant.És una pèrdua de temps que no ens podem permetre.
  • Encara em queda esperança democràtica.Veurem....

No hay comentarios:

Fight !!!

Seguramente perderás la batalla, tarde o temprano pasará, pero en una vida finita lo importante no es ganar una batalla que tienes perdida...